Hundvakt

2008-12-17 - 16:27:11
Idag och en liten tid framöver är jag hundvakt åt en liten mellanpincher på 2 år som heter Luna.. Hon är så jävla söt.
Måste verkligen ta ett kort på henne innan hennes matte kommer å tar henne ifrån mig kl 20.

Hon och Bailey gillar verkligen varandra, de busar, brottas, sover bredvid varann (HELVETE att jag inte hade nån kamera då) och annat gulligull. Men nu ska vi åka hem ochdå jävlar ska hunden utsättas för kamerablixtar tills hon inte kan titta utan se fläckar, mohahaha...

Hejsvejssssss :-) har börjat göra såna gubbar istället för =), tycker de nya ser så söta ut. Påminner lite om min pappa :-)
Postat av: Therese

Hejsan.

Var gärna med i min blogg och tävla om en hemlig julklapp

2008-12-17 - 17:21:13
URL: http://yummidownonthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0