20 - lista om moi

2008-12-02 - 20:13:50
1. Jag flyttade hemifrån för nästan 2 månader sedan.
2. Jag har sett alla Vänner-avsnitt minst 5 ggr och kan flera av de utantill *skrYYYYYt*
3. Jag hatar öl.
4. Jakob är min första pojkvän och vi har varit tillsammans i 3 år i januari!
5. I 5:an åkte jag fast för snatteri.
6. De enda böckerna jag läser är självbiografier om barn som blivit misshandlade.
7. När jag var liten ville jag bli gosedjursdesigner eller kriminaltekniker.
8. Jag ska få tandställning om ett par månader. (KUL!)
9. Jag älskar tacos och sushi men hatar all fisk/skaldjur.
10. Jag är extremt kräsen när det gäller mat.
11. Jag är bara 157 cm lång.
12. Jag har tics, att knäcka fot/handlederna.
13. Ordet "hata" är ett ord jag använder dagligen.
14. Valpar är nog det bästa som finns.
15. Min syster har ADHD och är sinnessjuk.
16. Trots att jag har en "kamphund" tycker jag att det är obehagligt att stöta på andra kamphundar.
17. Jag hatar religion och att folk som säger saker som "Tack Gud för att du hjälpte mig med detta" är väääldigt konstigt.
18. Min mamma har varit med i Melodifestivalen 3 ggr.
19. Jag tycker att jag har världens snyggaste ögon.
20. Jag vill aldrig ha barn. Eller nja, jag vill aldrig föda barn.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0